• Ψες εγκαινίασε το Κέντρο Διανομής της έκτασης 21.000 τμ
• Τέλη Οκτωβρίου θα έχει εγκαινιάσει καταστήματα στο μεγαλύτερο μέρος της Κύπρου ειδικότερα στις μεγάλες πόλεις.
• Κύριος στόχος της είναι να προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στον Κύπριο καταναλωτή.
Η LIDL Cyprus είναι πλέον εδώ. Ψες Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου εγκαινίασε πανηγυρικά το Κέντρο Διανομής της στη Βιομηχανική περιοχή Β’ Αραδίππου Λάρνακας σηματοδοτώντας έτσι το ξεκίνημα των δραστηριοτήτων της στο νησί.
Η LIDL Cyprus είναι πλέον εδώ. Ψες Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου εγκαινίασε πανηγυρικά το Κέντρο Διανομής της στη Βιομηχανική περιοχή Β’ Αραδίππου Λάρνακας σηματοδοτώντας έτσι το ξεκίνημα των δραστηριοτήτων της στο νησί.
Την κορδέλα των εγκαινίων έκοψε ο Υπουργός Εμπορίου και Τουρισμού, Αντώνης Πασχαλίδης σε ένα ενθουσιώδες κλίμα παρουσία των ήδη 450 εργαζομένων της στο νησί και πλήθος άλλων προσκεκλημένων μεταξύ των οποίων πολιτικοί αξιωματούχοι και δημοσιογράφοι.
Όπως ανέφερε στην ομιλία του ο Ιωάννης Μινάκης, Director of Operations της LILD Cyprus: "Το κέντρο διανομής είναι έκτασης 21.000τ.μ. Η επιλογή της τοποθεσίας στη Βιομηχανική περιοχή Β’ Αραδίππου Λάρνακας είναι στρατηγικής σημασίας για όλη την Κύπρο λόγω οδικού δικτύου κι άριστος κόμβος ανατροφοδότησης προς όλα τα καταστήματα μας. Μια από τις πλέον σύγχρονες εγκαταστάσεις που εφαρμόζει ευρύτατα νέες τεχνολογίες". Η LIDL εγκαινιάζοντας αυτό το Κέντρο Διανομής, εγκαινιάζει, ταυτόχρονα, και μια σύγχρονη εποχή στην κατανάλωση.
Συστήνοντας τη LIDL ανέφερε, ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες γερμανικές εταιρείες στην ευρωπαϊκή αγορά στο χώρο των υπεραγορών με παρουσία σε 25 χώρες και με ένα δίκτυο καταστημάτων που ξεπερνάει πανευρωπαϊκά τα 9.000 καταστήματα και τους 170.000 εργαζόμενους. Καθημερινά, επισκέπτονται τα καταστήματά της περισσότεροι από 7.000.000 πελάτες.
Η LIDL ανήκει στον Όμιλο Schwarz, που κατέχει την 5η θέση παγκοσμίως στο χώρο των Υπεραγορών. Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Schwarz για το οικονομικό έτος 2009-2010 ξεπέρασε τα €54.8 δις και η εκτίμηση για το οικονομικό έτος 2010-2011 ανέρχεται στα €57 δις.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ- ΤΙΜΗΣ
Αναφερόμενος στο εμπορικό μοντέλο της LIDL, ο κ. Μινάκης επεσήμανε ότι, βασίζεται στην απλότητα και στην αποτελεσματικότητα των εσωτερικών διεργασιών και οργανωτικών δομών, με στόχο να προσφέρει πάντα στους πελάτες της, την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.
Η παρουσία της LIDL στην Κύπρο σηματοδοτεί μια νέα εποχή και αντιπροσωπεύει τα όσα συμβαίνουν στο σύγχρονο λιανεμπόριο. Μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα μας, ανέφερε ο κ. Μινάκης, ικανοποιεί κάθε πελάτη, ανάλογα με τις τρέχουσες αγοραστικές του ανάγκες. Με δεδομένη την υψηλή ποιότητα που χαρακτηρίζει τα προϊόντα μας, δίνουμε τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράζει καλύτερη ποιότητα, σε καλύτερες τιμές. Κι αυτό καθορίζει τόσο τη θέση μας όσο και τη διαφοροποίησή μας στην αγορά.
Η παρουσία της LIDL στην Κύπρο εξασφαλίζει έξυπνες, εύκολες κι άνετες αγορές καθώς φέρνει τα προς πώληση προϊόντα πιο κοντά στον πελάτη, χωρίς αυτός να χρειαστεί να δαπανήσει υπερβολικά ποσά από τα δύο «νομίσματα» που έχει στη διάθεσή του: δηλαδή, χρήματα και χρόνο.
Η LIDL Cyprus θα αποτελέσει έναν από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς εργοδότες δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Ήδη απασχολεί περισσότερους 450 εργαζόμενους στην Κύπρο επεσήμανε.
Η LIDL στηρίζει, όμως, και θα στηρίξει και στο μέλλον, τη δημιουργία πολλών έμμεσων θέσεων εργασίας μέσα από συνεργασίες με τοπικούς κατασκευαστές και τοπικούς προμηθευτές.
Η LIDL ταυτίζεται με ένα αξιοκρατικό σύστημα διοίκησης, κοινωνική υπευθυνότητα, ανάπτυξη και καινοτομία, ποιότητα στη σχέση με τον καταναλωτή και προσωπική εξέλιξη των ανθρώπων της.
Έρχεται, δε, να συντονιστεί στο ίδιο μήκος κύματος με τους Κύπριους καταναλωτές που απαιτούν να εισακουστούν οι προτιμήσεις και οι ανάγκες τους αλλά και με τους εργαζομένους της, σε μια προσπάθεια να συνεισφέρει στην ποιότητα ζωής τους τόσο στο εργασιακό όσο και στο οικογενειακό τους περιβάλλον.
Στα LIDL, εξήγησε, πιστεύουμε ότι η αγορά ανήκει πρώτα στον καταναλωτή και του προσφέρουμε μια γκάμα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που καλύπτουν τις βασικές του ανάγκες, σε πολύ καλή ποιότητα και πολύ καλές τιμές.
Αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά πληροφορίες για το άνοιγμα των καταστημάτων ανέφερε, πως μέχρι το τέλος Οκτωβρίου η LIDL Cyprus έχει προγραμματίσει να εγκαινιάσει καταστήματα ώστε να καλύψει γεωγραφικά το μεγαλύτερο μέρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ειδικότερα στις μεγάλες πόλεις, Λάρνακα και Λεμεσό. Από τις 850.000 κατοίκους που έχει η Κύπρος, θα βρίσκεται κοντά σε περισσότερους από 500.000.
Στα άμεσα μελλοντικά και επενδυτικά της σχέδια περιλαμβάνεται το άνοιγμα καταστημάτων και στο δυτικό μέρος της Κύπρου ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους Κύπριους.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Με το πέρας των εγκαινίων ακολούθησε ξενάγηση στο κέντρο διανομής της LIDL Κύπρου όπου απολαύσαμε και τη φιλοξενία των ανθρώπων της LIDL. Οι λειτουργικοί και οι μελετημένοι χώροι, η επιλογή των υλικών, και οι υπερσύγχρονες τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι μόνο κάποια από τα ατού των κέντρου διανομής της.
Το κέντρο αποτελεί σίγουρα μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις του κυπριακού λιανικού εμπορίου και έγινε κατόπιν εκτεταμένων μελετών από κυπριακές εταιρείες ερευνών.
Όπως μας επισημάνθηκε η δημιουργία του Κέντρου Διανομής έγινε με τρόπο που να διασφαλίζεται η ασφάλεια των εγκαταστάσεων αλλά και του προσωπικού που εργάζεται σε αυτές και πρωτίστως η ασφάλεια της ποιότητας των προϊόντων που αποθηκεύονται σε αυτές και θα προσφερθούν στους καταναλωτές.
Ο διευθυντής του Κέντρου Διανομής, Δημήτρης Λεμονής εξηγώντας μας επακριβώς πως θα λειτουργεί το Κέντρο Διανομής, ενδεικτικά μας είπε μεταξύ άλλων για το σύστημα παραγγελιοδότησης των καταστημάτων από το Κέντρο. Όπως μας ανέφερε η παραγγελιοδότηση θα γίνεται μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Εν συντομία το κάθε κατάστημα θα ενημερώνει κάθε φορά για τα προϊόντα που χρειάζεται και με την πληκτρολόγηση συγκεκριμένων κωδικών θα παραγγέλνει και ακολούθως θα παραλαμβάνει τα προϊόντα που χρειάζεται.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Ιδιαίτερα μνεία έγινε στο προσωπικό της LIDL Cyprus όπου, όπως και στις άλλες χώρες δραστηριοποίησης της αλυσίδας δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό, την κατάρτιση του και τη δέσμευση του με την ίδια την εταιρεία. Αυτό όπως μας επισημάνθηκε παίζει ρόλο για την ίδια τη λειτουργία της εταιρείας που βασίζεται σε αυτό.
Η LIDL Cyprus επενδύει και χρόνο και χρήμα σε αυτό το πεδίο. Κάθε εργαζόμενος έχει τύχει εκπαίδευσης για τουλάχιστον ένα χρόνο από τη βάση της πυραμίδας μέχρι και την κορυφή.
Για αυτό άλλωστε βλέπαμε τις αγγελίες αναζήτησης προσωπικού να είναι ιδιαίτερα συχνές τα τελευταία χρόνια.
Όλα δείχνουν ότι το μέλλον για τη LIDL έχει πεδίον δόξης λαμπρό. Ήρθε για να μείνει και ήδη ο ανταγωνισμός μετά την εμφάνιση των πρώτων έξυπνων διαφημιστικών σλόγκαν της εταιρείας ο ανταγωνισμός έχει κτυπήσει κόκκινο: Και δεν έχει ανοίξει ακόμη τα καταστήματά της.
Το σίγουρο είναι ότι η LIDL σηματοδοτεί μια νέα εποχή στο κυπριακό λιανεμπόριο που ποτέ πια δεν θα είναι το ίδιο.
Το σίγουρο είναι ότι η LIDL σηματοδοτεί μια νέα εποχή στο κυπριακό λιανεμπόριο που ποτέ πια δεν θα είναι το ίδιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου