Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Βερόνικα Βασιλείου: Κύπριος ποδοσφαιριστής κυκλοφόρησε γυμνές φωτογραφίες της!

Σάλο έχουν προκαλέσει στο πανελλήνιο οι γυμνές φωτογραφίες της Playmate Βερόνικας Βασιλείου, που φέρεται να μοίρασε σε φίλους του πολύ γνωστός Κύπριος ποδοσφαιριστής, μετά από μια καυτή βραδιά που πέρασαν οι δυο τους.

Το hot gossip των τελευταίων ημερών πως Κύπριος ποδοσφαιριστής μεγάλης ομάδας του νησιού μας έβγαλε γυμνές φωτογραφίες της πρώην συντρόφου του, Playmate Βερόνικας Βασιλείου, και αργότερα τις μοίρασε σε φίλους του, προκάλεσε πολλά ερωτηματικά, κυρίως στους ποδοσφαιρόφιλους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο ποδοσφαιριστής και η Ρlaymate γνωρίστηκαν πριν από τέσσερις μήνες και το αμοιβαίο φλερτ τούς έφερε αστραπιαία σε σχέση που κράτησε ενάμιση μήνα. 

Εδώ και μερικές εβδομάδες ο ποδοσφαιριστής, θέλοντας να δείξει σε γνωστούς του την εκρηκτική Βερόνικα σε προσωπικές τους στιγμές, έδωσε σε στενούς του φίλους τις φωτογραφίες, με αποτέλεσμα αυτοί να της δώσουν σε άλλους και να καταλήξουν στο διαδίκτυο. 

Η είδηση έγινε μεγάλο θέμα σε blogs, τηλεοπτικούς σταθμούς, ακόμα και σε αθλητικές 
εφημερίδες, με την Playmate να σπάει τη σιωπή της σχολιάζοντας: «Είμαι πολύ στενοχωρημένη για τη δημοσιοποίηση των προσωπικών μου στιγμών. Επικοινώνησα με τον πρώην σύντροφό μου και μου υποσχέθηκε πως δεν έχει καμία σχέση με τη διαρροή των φωτογραφιών. Δεν ξέρω τι να πιστέψω και τι όχι, μια και τις συγκεκριμένες φωτογραφίες τις είχε στην ψηφιακή μηχανή του μόνο ο πρώην σύντροφός μου. Θέλω να σταματήσει εδώ το όλο θέμα και να με αφήσετε να το χειριστώ με το δικηγόρο μου». Όσο για τα στοιχεία του ποδοσφαιριστή, τα οποία κατέχουμε, αναφέρουν ότι ανήκει σε μεγάλη ομάδα του νησιού μας και είναι από τους αγαπημένους της ομάδας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου