Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Στόιλοφ: «Στόχος η τετράδα και το κύπελλο»

Ο Στάνιμιρ Στόιλοφ είναι από χθες ο νέος προπονητής της Ανόρθωσης και οι Βούλγαροι συνάδελφοι δεν άργησαν να του πάρουν τις πρώτες του δηλώσεις. 

«Δέχθηκα μια πρόκληση από μια μεγάλη ομάδα με ιστορία 100 χρόνων. Θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε στην πρώτη τετράδα και να πάρουμε το Κύπελλο», ανέφερε αρχικά ο Βούλγαρος τεχνικός. Στη συνέχεια ανέφερε ότι θα υπάρχει περισσότερη ντόπια βοήθεια από την ομάδα, με κάποιους προπονητές που ήδη εργοδοτούνται στο σύλλογο. Ίσως να εννοεί από τις ακαδημίες.

«Η Ανόρθωση είναι μια καλή πρόκληση η οποία ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες μου», σχολίασε ο Στόιλοφ, ενώ αναφορικά με το ντεμπούτο του κόντρα στον ΑΠΟΕΛ, είπε: «Αναμένω με αγωνία το πρώτο παιχνίδι, το οποίο θα είναι ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ».

Ο 43χρονος προπονητής δεν βλέπει μόνο το σήμερα αλλά και την επόμενη χρονιά, λέγοντας: «Πάντοτε μου άρεσαν οι ευρωπαϊκοί αγώνες και στόχος μου είναι να βγούμε στην Ευρώπη. Αν όλα πάνε καλά, στόχος είναι η κατάκτηση του τίτλου την επόμενη χρονιά για να γιορτάσουμε και τα 100χρονα».

Ανέφερε ακόμα ότι στόχος του είναι να συνεχίσει την καλή δουλειά που έκαναν κι άλλοι Βούλγαροι στην Κύπρο, σχολιάζοντας σχετικά: «Έχω επιτύχει καλά αποτελέσματα με Λέφσκι και Λίτεξ. Είμαι ευτυχής που θα εργαστώ σε μια τόσο μεγάλη ομάδα της Κύπρου. Πολλοί παίκτες και προπονητές έχουν εργαστεί εδώ και πρέπει να ανταποκριθώ σε αυτό το επίπεδο». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου