Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

«Μαύρα Χριστούγεννα έκανα!»

Η Πετρούλα Κωστίδου, η οποία ανήμερα των Χριστουγέννων παραλίγο να πέσει θύμα απαγωγής, παραχώρησε μια συνέντευξη και μίλησε για τον εφιάλτη που έζησε..

Ξημερώματα Χριστουγέννων, το Σάββατο, και το πρώην κορίτσι του καιρού βρισκόταν έξω από γνωστό χώρο διασκέδασης της Θεσσαλονίκης σε έναν από τους πλέον πολυσύχναστους δρόμους της συμπρωτεύουσας, στη γωνία Βαλαωρίτου και Συγγρού.

Όπως εξηγεί η ίδια στην εφημερίδα «Espresso», ένας άνδρας επιχείρησε να την απαγάγει, προφασιζόμενος ότι είναι από την Ασφάλεια. Μέχρι που την έσυρε από τον ώμο και την απείλησε βάζοντας πιστόλι στο στομάχι της... Αν δεν επενέβαινε εγκαίρως ο φίλος της, ουδείς γνωρίζει ποια θα ήταν η κατάληξη αυτής της ιστορίας.

«Μαύρα Χριστούγεννα έκανα!» λέει σοκαρισμένη η ξανθιά TV persona και συμπληρώνει: «Περίμενα την παρέα μου στις 3.00 τα ξημερώματα έξω από γνωστό κλαμπ της Θεσσαλονίκης. Εντελώς ξαφνικά, από το πουθενά, με πλησίασε ένας άνδρας γύρω στα 40 και μου είπε “ακολούθησέ με τώρα”. Σοκαρισμένη του απάντησα “σας παρακαλώ, κύριε”, για να εισπράξω από πλευράς του την ατάκα: “Ασφάλεια. Ακολούθησέ με αυτή τη στιγμή και μη ρωτάς”» λέει η Πετρούλα για την περιπέτειά της.

«Εγώ αντιστάθηκα λέγοντάς του: “Σας παρακαλώ. Πώς μου μιλάτε έτσι; Δεν σας ξέρω”, κι εκείνος μου ανταπάντησε: “Έλα, προχώρα και μην αργείς”. Με τράβηξε δυνατά από το μπράτσο και συνέχισε στον ίδιο τόνο: “Δεν έρχεσαι;” μου είπε, έβγαλε ένα όπλο και μου το κόλλησε στο στομάχι» περιγράφει η Πετρούλα και παράλληλα δοξάζει τον Θεό που γλύτωσε τα χειρότερα.

«“Τώρα δεν θα έρθεις;” μου είπε αφήνοντάς με σύξυλη. Εγώ κοκάλωσα, δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω ούτε να μιλήσω. Εκείνη τη στιγμή ευτυχώς ήρθε το αγόρι που περίμενα, του είπε “τι συμβαίνει εδώ;” και ο άγνωστος λέγοντας “θα σε βρουν σε χαντάκι, να με θυμάσαι” έβαλε το όπλο του στην τσέπη του κι έφυγε».

Την περιπέτειά της την κατήγγειλε στην αστυνομία. Το πρωί πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα Νεάπολης και κατήγγειλε την απόπειρα απαγωγής της υπό την απειλή όπλου και τις φραστικές απειλές για τη ζωή της που εκτόξευσε ο άγνωστος. Στη συνέχεια έπρεπε να μεταβεί στο αστυνομικό μέγαρο Θεσσαλονίκης, για να κάνει αναγνώριση υπόπτου, ωστόσο η διαδικασία απέβη άκαρπη.

Η Πετρούλα προσπαθεί να ξεπεράσει το σοκ και εμείς είμαστε σίγουροι πως θα τα ξεχάσει όλα και θα επιστρέψει δριμύτερη στα «χοροπηδηχτά» ρεπορτάζ της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου