Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Σε αναζήτηση βενζίνης οι οδηγοί ΙΧ, πορεία ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων στο κέντρο της Αθήνας

Αθήνα: Ουρές σχηματίζονται από νωρίς το πρωί της Δευτέρας στα βενζινάδικα, καθώς οι οδηγοί ΙΧ προσπαθούν να εξασφαλίσουν καύσιμα για τις επόμενες ημέρες. Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων προγραμματίζουν αυτοκινητοπομπή στο κέντρο της Αθήνας, ωστόσο διαβεβαιώνουν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην τροφοδοσία των πρατηρίων με καύσιμα.

Ήδη, τουλάχιστον 53 φορτηγά είναι παρκαρισμένα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Μεταμόρφωσης, ακόμη 26 βρίσκονται στη Λεωφόρο Αθηνών, στο ύψος του Χαϊδαρίου, άλλα 12 στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνου, στο ύψος των διοδίων της Ελευσίνας, καθώς και 15 στον παράδρομο της παραλιακής στο ύψος του ΣΕΦ.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων πρόκειται να ξεκινήσουν αυτοκινητοπομπή προς το κέντρο της Αθήνας, με πρόθεση να καταλήξουν στη Βουλή.

Οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων και φορτηγών αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κινητοποίηση, διαμαρτυρόμενοι για τις ρυθμίσεις που προβλέπονται στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους.

Δεδομένου, πάντως, ότι οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων και φορτηγών παραμένουν υπό το καθεστώς της πολιτικής επιστράτευσης και τα οχήματά τους επιταγμένα, δεν μπορούν να προχωρήσουν σε απεργία κι έτσι έχουν εκφράσει την πρόθεση να παραδώσουν τα κλειδιά των οχημάτων τους στις κατά τόπους νομαρχίες.

Μιλώντας στο Mega, το πρωί της Δευτέρας, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας ιδιοκτητών βυτιοφόρων Γ.Τσάμος διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα στην διανομή καυσίμων και ζήτησε να μην υπάρχει πανικός μεταξύ των οδηγών ΙΧ.

Πάντως, από την πλευρά της, η κυβέρνηση εμφανίζεται αποφασισμένη να συγκρουστεί με τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων και φορτηγών.

Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι θα επιβληθεί πλαφόν στις τιμές των καυσίμων, καθώς ήδη από την Κυριακή, η τιμή στην αμόλυβδη άγγιξε και το 1,8 το λίτρο.


Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου