Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Τι θα διαβάσετε σήμερα Πέμπτη στον «Φιλελεύθερο»

Λευκωσία: Ο «Φιλελεύθερος», υπό τον τίτλο «Αναμένουν πακέτο Τουρκίας», αναφέρει ότι τουρκική κίνηση στο Κυπριακό αναμένεται να εκδηλωθεί, ενδεχομένως και εντός Σεπτεμβρίου ή το αργότερο τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα Ηνωμένα Έθνη αναμένουν κινήσεις από την Τουρκία και θεωρούν πως αυτές «θα βοηθήσουν στις προσπάθειες λύσης καθώς θα υπάρξει (νέα) δυναμική στη διαδικασία». Όπως συναφώς πληροφορούμαστε, το τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών έχει αφήσει σαφώς να εννοηθεί προς ξένους συνομιλητές του, αλλά και προς τα Ηνωμένα Έθνη, ότι ετοιμάζει παρέμβαση στο Κυπριακό με την παρουσίαση πακέτου. Οποιαδήποτε, ωστόσο, ενέργεια από πλευράς Άγκυρας, χρονικά πρέπει να τοποθετείται μετά το δημοψήφισμα της 12ης Σεπτεμβρίου στην Τουρκία.

Διαβάστε επίσης:
Ποια Ιστορία θα μαθαίνουν τα παιδιά:
Το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της Ιστορίας είναι έτοιμο και έρχεται να δώσει απαντήσεις σε μια σειρά από ερωτήματα που απασχόλησαν έντονα την κοινή γνώμη.

Οι αστυνομικοί θα αφαιρούν άδειες οδηγών: Απέτυχε το σύστημα με τους βαθμούς ποινής - Νέα μέτρα στα σκαριά.

Ο ΔΗΣΥ έβαλε μπρος την κομματική μηχανή: Σε τροχιά κινητοποίησης βρίσκεται ο ΔΗΣΥ σε όλα τα μέτωπα.

Μαρτυρίες-σοκ για την τρώγλη της Αυλώνας: Με φίδια και ποντικούς «συγκατοικούσαν» οι ξένοι εργάτες.

Ξύλο και πετροπόλεμος για τα σκύβαλα: Άγρια επεισόδια στην περιοχή Αγίου Γεωργίου Αγκώνας.

Πώς ο καρκίνος «μας τρώει ζωντανούς»: Τέσσερις μελέτες για την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων επιβεβαιώνουν τα μαρτυρικά λόγια των ασθενών.

Βγήκαν έξω οι Έλληνες θεριακλήδες: Σε εφαρμογή ο «σκληρός» αντικαπνιστικός νόμος. Σύμμαχο τον καιρό βρήκαν την πρώτη μέρα οι θεριακλήδες.

Το ταμείο είναι μείον κατά €453,3 εκατ.: Επιδείνωση για τα δημόσια οικονομικά. Στο 2,62% του ΑΕΠ εκτινάχθηκε το έλλειμμα τον Ιούλιο, στα ύψη οι δαπάνες.

Σήμερα στην εφημερίδα Goalnews: Όλα όσα έγιναν χθες στα γήπεδα της Κύπρου και του κόσμου.

«Θέλω να αφήσω τη σφραγίδα μου στον ΑΠΟΕΛ»:
Ο Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης μίλησε εφ' όλης της ύλης στο «Goal». Εκείνο που ξεχώρισε ήταν η δήλωση του, ότι, «Θέλω ν' αφήσω
έντονα το στίγμα μου στον ΑΠΟΕΛ».

Χωρίς προβλήματα: Στο Γκιμαράες βρίσκεται από χθες η εθνική μας, όπου αύριο θα αντιμετωπίσει την Πορτογαλία. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα δεν αντιμετωπίζει οποιαδήποτε προβλήματα τραυματισμών ή απουσιών.


philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου