Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Maserati Gran Turismo MC Stradale

Όπως μας έχει συνηθίσει η Ferrari, η οποία παρουσάζει τις πιο extreme εκδοχές των μοντέλων της με τον κωδικό Stradale, έτσι και η "αδελφή" Maserati ήρθε τώρα να δημιουργήσει την αντίστοιχη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου της, GranTurismo. 

Η GranTurismo MC Stradale όπως είναι η επίσημη ονομασία της, θα είναι η γρηγορότερη, η ελαφρύτερη και η πιο δυνατή Maserati που κατασκευάστηκε ποτέ. Οι μηχανικοί της Maserati κατάφεραν να μειώσουν το βάρος της GranTurismo κατά 110kg, κατεβάζοντάς το στα 1770kg, χάρις κυρίως την αφαίρεση των καθισμάτων στο πίσω μέρος, επηρεάζοντας και την κατανομή του βάρους, η οποία πλέον έχει βελτιωθεί και βρίσκεται στο 48.5%:51.5%, εξασφαλίζοντας πιο δυναμική συμπεριφορά. 


Η νέα GranTurismo MC Stradale χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση του κιβωτίου ταχυτήτων MC Race Shift που επιτυγχάνει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, στα 60 χιλιοστά του δευτερολέπτου, συνδυαζόμενο με τον V8 κινητήρα 4.7 λίτρων της GranTurismo S βελτιωμένο στα σημεία, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους, δέκα περισσότερους από την "απλή" S, τη στιγμή που και η ροπή έχει αυξηθεί κατά είκοσι, φτάνοντας τα 510Nm. 

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν στην επίτευξη του 0-100km/h σε μόλις 4.6 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300km/h. Στον βασικό εξοπλισμό επίσης περιλαμβάνονται τα νέα φρένα της Brembo από μίγμα κεραμικού υλικού και ανθρακονημάτων και τα ελαστικά της Pirelli ,PZero Corsa ειδικά εξελιγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Οι εκτεταμένες δοκιμές που διεξήχθησαν στις πίστες του Nürburgring, του Fiorano, του Le Castellet (PaulRicard), του Nardò και του Balocco, σε συνδυασμό με την αεροδυναμική εξέλιξη σε υπολογιστές (CFD) δημιούργησαν ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που προσφέρει κάθετη δύναμη αυξημένη κατά 25% στον μπροστινό και κατά 50% στον πίσω άξονα στην ταχύτητα των 200km/h, πάντα σε σχέση με την GranTurismo S, εξασφαλίζοντας εξαιρετικό κράτημα και σαφή αίσθηση της κατεύθυνσης, όπως αρμόζει σε κάθε υπεραυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του.


 http://www.sigmalive.com/drive/presentations/321292#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου