Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Κέρδη 2,5% στο Χρηματιστήριο με οδηγό τον τραπεζικό κλάδο

Αθήνα: Σημαντικά κέρδη σημειώνει το Χρηματιστήριο την Τετάρτη, καθώς οι επενδυτές προχωρούν σε τοποθετήσεις σε όλο σχεδόν το φάσμα της αγοράς και κυρίως στις τράπεζες.

Το ενδιαφέρον παραμένει επικεντρωμένο στον τραπεζικό κλάδο, και ιδιαίτερα στην Εθνική, καθώς το ενδιαφέρον των ξένων επενδυτών και των µικροµετόχων, κατά την περίοδο διαπραγµάτευσης των δικαιωµάτων που ολοκληρώθηκε την Τρίτη, εκπέμπει θετικά μηνύματα για πλήρη και επιτυχηµένη κάλυψη της αύξησης µετοχικού κεφαλαίου, ύψους 1,8 δισ. ευρώ, που υλοποιεί η τράπεζα.

Στις 11:35 ο γενικός δείκτης ήταν υψηλότερα κατά 2,52% στις 1.540,23 μονάδες και η αξία των συναλλαγών διαμορφωνόταν στα 35,9 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης ενισχυόταν κατά 2,83%, της μεσαίας κατά 2,40% και ο δείκτης της μικρής κεφαλαιοποίησης κατέγραφε κέρδη 1,74%.

Ο κλαδικός δείκτης των τραπεζών σημείωνε κέρδη 3,91%.

Συνολικά, 79 μετοχές κινούνταν ανοδικά, 9 πτωτικά και 21 παρέμεναν σταθερές.

Οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές σημειώνουν επίσης κέρδη, ενώ ανοδικό άνοιγμα της συνεδρίασης στη Γουόλ Στριτ δείχνουν τα futures.

Στο Λονδίνο, ο FTSE-100 ενισχυόταν κατά 0,60% στις 5.669,57 μονάδες, στο Παρίσι, ο δείκτης CAC-40 σημείωνε άνοδο 0,74% στις 3.759,42 μονάδες και στη Φρανκφούρτη, ο DAX ήταν υψηλότερα κατά 0,61% στις 6.253,63 μονάδες.

Στις ασιατικές αγορές επικράτησαν ανοδικές τάσεις και στο Χρηματιστήριο του Τόκιο ο Nikkei 225 έκλεισε στις 9.691,43 μονάδες με κέρδη 1,81%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου