Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ένοπλη ληστεία σε περίπτερο στον Άγιο Δομέτιο το βράδυ της Τετάρτης

Λευκωσία: Ένοπλη ληστεία διαπράχθηκε την Τετάρτη το βράδυ, σε περίπτερο στον Άγιο Δομέτιο.  Άγνωστος, ο οποίος είχε καλυμμένο το πρόσωπό του με καλσόν, μπήκε στο περίπτερο και με την απειλή πιστολιού και μιλώντας ελληνικά, ακινητοποίησε την υπάλληλο του περιπτέρου και άρπαξε 900 ευρώ.

Σύμφωνα με μαρτυρία, τον ληστή ανέμενε συνεργός του έξω από το περίπτερο. Επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητό του και εξαφανίστηκαν στο σκοτάδι.


philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου