Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

700 νεκροί την ημέρα στη Μόσχα

Μόσχα: Στα διπλάσια από τα κανονικά επίπεδα έχει αυξηθεί η θνησιμότητα στη Μόσχα, καθώς οι φωτιές που συνεχίζουν να μαίνονται εν μέσω καύσωνα, έχουν προκαλέσει τοξικό νέφος στη ρωσική πρωτεύουσα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της υπηρεσίας δημόσιας υγείας της πόλης σύμφωνα με ρωσικά πρακτορεία.

Ο Αλεξάντερ Σελτσόφσκι είπε ότι καθημερινά τις τελευταίες ημέρες καταγράφονται 700 θάνατοι έναντι 360-380 που καταγράφονται συνήθως.

Συνήθως έχουμε 360-380 θανάτους καθημερινά και τώ
ρα έχουμε 700. Η θνησιμότητα έχει διπλασιαστεί», δήλωσε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι για τη ραγδαία αύξηση ευθύνονται η ζέστη και η ρύπανση.

Ο Σελτσόφσκι πρόσθεσε ότι 1.300 πτώματα έχουν μεταφερθεί στα νεκροτομεία της Μόσχας, τα οποία μπορούν να δεχτούν έως 1.500 νεκρούς.

Τοξικό νέφος καλύπτει για τέταρτη μέρα σήμερα τη ρωσική πρωτεύουσα, η οποία πλήττεται από το χειρότερο καύσωνα των τελευταίων 100 ετών, πυροδοτώντας φωτιές που έχουν οδηγήσει στο θάνατο 52 ανθρώπων. 


tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου