Λεμεσός: Νεκρός μέσα σε τουαλέτα του Μόλου της Λεμεσού βρέθηκε τα μεσάνυχτα άνδρας από το Ουζμπεκιστάν, 37 ετών.
Εκτιμάται ότι ο θάνατός του επήλθε από χρήση ναρκωτικών, αφού στα χέρια του βρέθηκε χρησιμοποιημένη σύριγγα.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 37χρονος είχε κλειστεί στα δημοτικά αποχωρητήρια και ενώ έπαιρνε τη δόση του, έχασε τις αισθήσεις του.
Ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική η οποία αναγκάστηκε να αφαιρέσει την πόρτα και να τον βγάλει έξω.
Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 37χρονος είχε φτάσει στις ελεύθερες περιοχές μέσω κατεχομένων.
Νεκροτομή διενήργησε το πρωί η ιατροδικαστής Ελένη Αντωνίου.
philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου