Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Ένας 40χρονος ξεψύχησε με τη σύριγγα στο χέρι, στο Μόλο της Λεμεσού

Λεμεσός: Νεκρός μέσα σε τουαλέτα του Μόλου της Λεμεσού βρέθηκε τα μεσάνυχτα άνδρας από το Ουζμπεκιστάν, 37 ετών. 

Εκτιμάται ότι ο θάνατός του επήλθε από χρήση ναρκωτικών, αφού στα χέρια του βρέθηκε χρησιμοποιημένη σύριγγα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 37χρονος είχε κλειστεί στα δημοτικά αποχωρητήρια και ενώ έπαιρνε τη δόση του, έχασε τις αισθήσεις του.


Ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική η οποία αναγκάστηκε να αφαιρέσει την πόρτα και να τον βγάλει έξω.

Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 37χρονος είχε φτάσει στις ελεύθερες περιοχές μέσω κατεχομένων.

Νεκροτομή διενήργησε το πρωί η ιατροδικαστής Ελένη Αντωνίου.



philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου